Magrutor – så får du magrutor
Så får du magrutor

Få magrutor på sex veckor. Följ Aktiv Tränings magrute-kur – så är din mage snart platt, trimmad och redo för strandsäsongen.

© Colourbox

Magrutor: få platt mage på sex veckor

Här är kuren som ger dig magrutor på rekordtid. Vi har lagt upp en komplett kur som med hjälp av bl.a. fettförbrännande kost, målmedveten magträning och sömn garanterar dig en platt och trimmad mage redan om sex veckor. Ta del av hela planen här.

Magrute-kuren

Oroar du dig för att det snart är dags att ta på badbyxorna igen? Haka i så fall på vår supereffektiva magrutekur som garanterat ger dig synliga resultat på bara sex veckor.

magrute-kuren har vi sammanställt de nyaste rönen gällande kost, träning och livsstil och lagt upp en plan som målmedvetet stärker magmusklerna och minskar magfettet på flera fronter.


Magrutor och kost

Via kosten säkerställer du inte bara att du får i dig rätt mängd kalorier. Du påverkar också förbränningen och blodsockret – och ökar intaget av vissa utvalda livsmedel som i sin tur direkt förhindrar fettet från att sätta sig på magen.


Magrutor och träning

Via träningen stärker du musklerna och ökar kroppens förbränning betydligt. Och med några enkla livsstilsförändringar kan du påverka kroppens hormonbalans och tarmsystem, så att fettet inte sätter sig på magen.


3x3 vägar till magrutor

Magrutekuren består av 3x3 insatsområden som du ska fokusera på under de följande sex veckorna. Klicka dig vidare för att läsa mer om varje enskilt insatsområde. Sedan är det bara att börja.

Dina magrutor väntar runt hörnet.

Magrutor: så får du platt mage på sex veckor

Få magrutor: Kost

Bort med stärkelse och alkohol och öka intaget av kost som mättar bra – och som förhindrar fettet från att sätta sig på magen. Här är dina insatsområden:
  • Färre kalorier
  • Kost som förbränner magfett
  • Ingen alkohol
Få din nya kostplan som ger dig magrutor här

Få magrutor: Träning

Det räcker inte med att bara göra magövningar. Du behöver även ägna dig åt träning som förbränner fett och som ökar ämnesomsättningen – och göra rätt övningar för hela magen. Här är dina insatsområden:
  • Lugn motion
  • Intervallträning
  • Styrketräning
Få din nya träningsplan som ger dig magrutor här

Få magrutor: livsstil

Hormonbalansen och tarmfunktionen har stor betydelse för hur magen mår, och var fettet sätter sig. Här är dina insatsområden:
  • Stress
  • Sömn
  • Matsmältning
Slappna av och få platt mage – gör så här

Vill du ha ännu fler tips till hur du ska få bukt med magfettet så ska du läsa Aktiv Träning där du får veta allt om de nyaste metoderna för en varaktig viktminskning. Klicka här och få vårt specialerbjudande med 3 tidningar för BARA 89 kr.

Tema

Läs också

Kanske är du nyfiken på ...

Vad gör dig mest motiverad att träna?

Vi rekommenderar

Hittade du inte det du söker? Sök här: