Aktiv Träning nr. 2, 2013

Läs bl.a. om hur du ska lägga upp din intervallträning så att du blir bättre på 5 km, 10 km och halvmaraton, få inspiration till ditt livs skidresa och läs intervjun med Jon Olsson.

18 januari 2013

Innehåll i Aktiv Träning nr 2 2013

Aktiv Träning nr 2 kommer ut den 24. januari.NYHETER – ny utrustning, nya rön, tips, trender och tendenser.LOPPKALENDERN – heta lopp.DITT FÖRSTA HALVMARATON Följ vårt kompletta träningsprogram och ta del av alla bra tips.TRÄNINGSMAT Krämig persiljerotssoppa.SKIDTIPS FRÅN EN VINNARE Långloppskungen Jerry Ahrlin hjälper dig hitta det rätta glidet.STORT TEST: TRÄNINGSAPPAR Rolig och effektiv träning med marknadens bästa appar.TRÄNA BORT DINA LASTER Så långt behöver du löpa för att förbränna alla godsaker.JON OLSSON Vinter-OS 2014 är målet för en av världens bästa friskidåkare.LÖP, VILA, LÖP, VILA Vilan mellan intervallerna avgör vad du får ut av dem.HÄLSOKONTROLL Ett urinprov, ett frågeformulär och en spruta räcker.NYA HÄFTIGA SKIDGLASÖGON Oakley Airwave har allt från gps till mobil instrumentbräda.TRÄNA HEMMA – effektiv träning med endast två hantlar.FEM EXOTISKA SKIDRESOR Skidäventyr med båt, helikopter och pistmaskiner. FRÅGA OSS – experterna svarar.TESTER – kläder och prylar.

Köp Aktiv Träning

Aktiv Träning är Sveriges bästa tidning för aktiva män.


Beställ Aktiv Träning

Beställ Aktiv Träning >>


I varje nummer:

Läs också

Kanske är du nyfiken på ...

Vad är bäst med vinterträning?

Vi rekommenderar

Hittade du inte det du söker? Sök här: